De spreker(s) van de avond
Maaike Gulden
5 jarig bestaan
Op maandag 11 januari willen wij met jullie het heugelijke feit vieren dat wij 5 jaar bestaan en dat dit onze vijftigste bijeenkomst is. Voor deze avond hebben wij niemand minder dan Maaike Gulden weten vast te leggen. Zij neemt ons mee naar alle ins en outs van Periscope. Naast Maaike hebben wij ook nog andere verrassingen voor jullie. Wij nodigen jullie dan ook uit om met ons deze avond te vieren en je te laten verrassen. Schrijf je dus op tijd in want vol =vol
Lustrumdiner
Er bestaat de mogelijkheid om bij brasserie Graag het diner te gebruiken. Dit is tegen een gereduceerd bedrag van €8,75.
Wij willen wel graag weten of je hiervan gebruik maakt en daarom is er een aanmeld termijn tot vrijdag 8 januari. Indien je na deze datum alsnog gebruik wilt maken van het diner dan zijn de kosten €13,00. Het diner wordt geserveerd omstreeks 18:30.
Video interactief delen met al je social media vrienden en relaties in real time. Dat geeft talloze mogelijkheden en met een beetje fantasie krijg je vast die favoriete muzikant, spreker of evenement wel voor het scherm. Inkijkje in de processen van je bedrijf! Of die leuke medewerkster/ medewerker vol in beeld! Gegarandeerd krijg je reacties en daarmee heb je dan ook meteen een betrokken publiek.
Maandag 11 januari ontvangen we een Twitterfan met een enorme passie en gedrevenheid bij brasserie Graag in Veghel. Maaike Gulden is social media adviseur van The Marketing Factory. Ze maakt mensen social media wijs en is verslaafd aan Periscope de live streaming app van Twitter. Dat geeft de garantie dat we een leerzame avond twitteren tegemoet kunnen zien.
Programma:
19:30-20:00 ontvangst met een verrassing
20:00-20:10 introductie en welkom door brasserie Graag
20:10-21:00 Maaike Gulden en periscoop
21:00-21:15 Pauze
21:15-21:45 Maaike Gulden en periscope
21:45-22:30 Netwerken en napraten over periscope onder het genot van een hapje en
drankje (de hapjes worden gesponsord door brasserie Graag)
22:30 Bekendmaking van nieuwe naam smc0413 met daaraan gekoppeld een loterij.
Maaike Gulden is eigenaar van The Marketing Factory, een bureau voor social media advies en online communicatie, met name in de zorgsector. Ze maakt professionals uit zorg en welzijn wegwijs in de wondere wereld van social media door middel van adrvies, trainingen en presentaties.
Ze heeft inmiddels gewerkt voor klanten als de MOgroep, Zorgbelang Brabant, Maastricht UMC, Radboudumc, Zuidzorg, Gemeente Stichtse Vecht, Movisie, De Academie voor de Rechtspraktijk, Rabobank, Sandd, Avans Hogeschool en Werkspot.
Inmiddels heeft Maaike al duizenden mensen socialmediawijs gemaakt in het gebruik van LinkedIn, Twitter, Periscope, Facebook, bloggen en andere sociale netwerken. Haar praktische, no-nonsense aanpak biedt je stevige handvatten om effectief met social media aan de slag te gaan.
Haar passie voor social media deelt Maaike graag met anderen. Ze treed regelmatig op als spreker, is mede-oprichter van SMC076 en blogger voor Frankwatching. Daarnaast is ze auteur van de boeken ‘Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten‘ en ‘Social Media in zorg en welzijn‘.