In deze eerste bijeenkomst van dit jaar hebben we Erwin Sigterman (@zzziggyman) als spreker gevraagd. Met bijna 17 jaar online ervaring heeft Erwin bij Colours en Symfony een bewezen aanpak (20UP) uitgewerkt die door veel klanten als zeer positief wordt ervaren. De aanpak om 20% te verbeteren (20UP) van online KPI's is de basis van deze presentatie. Daarnaast geeft Erwin concrete adviezen om zelf 20% verbetering te behalen. Hierin worden oa. neuromarketing, A/B testen, eye tracking, LAB Profile, kwalitatieve (product) content en klantreizen behandeld. Ook de zelf ontwikkelde kwaliteitstoets van E-Commerce platformen (ELAW-scan) wordt behandeld. Meten is namelijk essentieel om de doelstellingen te bereiken.
Erwin is al eerder te gast geweest en is als succesregisseur verbonden bij Colours (Lighthouse). Deze groep verbetert de resultaten van de klanten, waarbij ook de klant een actieve rol krijgt. In 2016 heeft deze aanpak bij de top 30 E-Commerce klanten een gemiddelde conversieverbetering van meer dan 20% laten zien.
De entree is zoals je gewend bent gratis.