10 mei 2021

Van marketeer naar verleider met Neuromarketing

De spreker(s) van de avond
Letty de Nijs

Van Marketeer naar Verleider; Neuromarketing in de praktijk

Marketing draait om verleiding: hoe prikkel je de doelgroep zodat ze jouw product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver komen door je intuïtie te volgen. Maar dan zit je er ook weleens naast, soms zonder dat je het doorhebt. Als neuromarketeer baseer je je keuzes op gedragswetenschappelijk onderzoek, waarbij je vooral naar het onbewuste gedrag van consumenten kijkt. Want wist je dat zij vooral onbewust beslissingen nemen?

Met kennis over hoe het brein werkt kun je inspelen op het onbewuste gedrag van consumenten. Dat doe je door overtuigingsprincipes in te zetten. Bijvoorbeeld ‘Self Efficacy’, een principe dat de conversies bij aanmeldformulieren met wel 26% omhoog kan duwen. Door de overtuigingsprincipes van neuromarketing slim in te zetten in de customer journey, verbeter je dus de effectiviteit van je marketingactiviteiten.
Waarom is dit webinar voor u interessant? - U krijgt inzicht in de werking van het brein - U leert de verschillende verleidingstechnieken- U verlaat het webinar met praktische tips hoe zelf verleidingstechnieken toe te passen

Over de spreker

Letty de Nijs is gespecialiseerd in neuro(gedrags)marketing. Ze helpt organisaties om meer uit hun marketing te halen. Dat doet ze door elk contactmoment te optimaliseren, waarbij ze zich baseert op data en kennis van het onbewuste brein. Met haar passie voor Persuasive- en Neuromarketing weet ze al meer dan tien jaar succesvolle campagnes op te zetten. Letty is een open en eerlijk persoon, charmant chaotisch en heerlijk positief ingesteld. Een fan van Vans, van haar oldtimer Mercedes busje en van de wind in haar kite!

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/lettydenijs/ 
Clubhouse: https://www.joinclubhouse.com/@letsgoneuro

Reserveer je plek
Locatie
Adres



Online
Aanvang
20:00 Aanvang
19:30 Zaal open