8 december 2014

Slim zakelijk Twitteren

De spreker(s) van de avond
Maaike Gulden
Een avond gevuld met informatie over de rol van Twitter op sociale media door Maaike Gulden. “Op internet kan iedereen aan de slag met dezelfde middelen, maar niet iedereen weet hoe je online marketing het meest effectief in kunt zetten of het ontbreekt aan voldoende tijd om dit allemaal uit te zoeken” Maaike Gulden is zelfstandig marketing adviseur en naast medeorganisator van Social Media Club Breda (SMC076) eigenaar van The Marketing Factory, een bureau voor online communicatieadvies. Zij helpt mensen en organisaties met hun zakelijke communicatie en adviseert over de rol die sociale media daarbij kunnen spelen. “Ik geloof in de kracht van sociale media. We leven in een wereld waar iedereen met elkaar verbonden is via sociale media. Je kunt dus ook gemakkelijk contact maken met je doelgroep. Dit kan alleen als je participeert, inspireert en kennis deelt. Je kunt de harten van je klanten veroveren door:
  • online aanwezig te zijn
  • interactie aan te gaan
  • boeiende content te delen
Maaike gelooft in de kracht van contentmarketing en social media om een bloeiend bedrijf op te bouwen. Als ondernemer doen waar je goed in bent en wat je leuk vindt, kan alleen als je ook voldoende klanten hebt. Door gewoon jezelf te zijn en je online goed te profileren, weten klanten jou te vinden. Sociale media bieden ondernemers enorm veel kansen om het hart van hun klanten te veroveren. Haar passie is om mensen en merken bij elkaar te brengen. Sociale media gaan tenslotte over mensen en haar kennis hierover deelt Maaike graag met anderen. Ze treedt regelmatig op als spreekster, is medeoprichtster van SMC076 en is blogger voor Frankwatching, PowerPR en Twittermania. Daarnaast is zij auteur van het boekZakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten‘.  
 
Verkoop tickets via Eventbrite
Locatie
Adres
Mariëndaal Cutureel Educatief Centrum


Sint Oedenrode
Aanvang
19:30 Zaal open
20:00 Begin van de avond