10 februari 2014

Online campagnes

De spreker(s) van de avond
Willem van der Krieken
Voor onze aankomende Social Media Club avond op maandag 10 februari in Uden hebben we én een leuke locatie geregeld én een spreker met een interessante presentatie over Online Campagnes en de totstandkoming hiervan. Realtime Creativity

Maak van je merk een sterk merk door middel van campagnes

Hoe bedenken nieuwerwetse reclamemakers campagnes en hoe worden deze gemaakt en geactiveerd? Willem van der Krieken zal je hier alles over vertellen. In de wereld van (digitale) communicatie gaat het om gezien en gevonden worden. Veranderingen zijn aan de orde van de dag. ‘Realtime Creativity’ zorgt ervoor dat je campagne flexibel is. Welke rol speelt Social Media hierin en hoe wordt dit gebruikt? (De drie social media perspectieven). Aan de hand van een aantal voorbeelden zal Willem je alle ins en outs vertellen en een aantal voorbeelden laten zien van de tot-stand-koming van een campagne.

Willem van der Krieken

Willem van der Krieken is ruim 13 jaar ondernemer en sinds 2010 eigenaar en creatief directeur van Flying Kiwi. In de periode van 2001 tot en met 2013 werkt hij mee aan campagne sites voor o.a. DELA, Studio 100, ID-T, MTV, Nickelodeon en vele anderen. Flying Kiwi is een digitaal reclamebureau dat campagnes bedenkt en ontwikkeld.

 
Datum: maandag 10 februari 2014 Locatie: brasserie De Eetkaamer | Brabantplein 10 A, 5401 GS Uden Tijd: 20:00 – 22:00 uur | inloop vanaf 19.30 uur Handig om te weten: @smc0413 | #smc0413 | @WillemvdKrieken | @Eetkaamer
Locatie
Adres
de Eetkaamer


Uden
Aanvang
19:30 Zaal open
20:00 Begin van de avond