9 januari 2017

Ook 20% online verbetering?

De spreker(s) van de avond
Erwin Sigterman

In deze eerste bijeenkomst van dit jaar hebben we Erwin Sigterman (@zzziggyman) als spreker gevraagd. Met bijna 17 jaar online ervaring heeft Erwin bij Colours en Symfony een bewezen aanpak (20UP) uitgewerkt die door veel klanten als zeer positief wordt ervaren. De aanpak om 20% te verbeteren (20UP) van online KPI's is de basis van deze presentatie. Daarnaast geeft Erwin concrete adviezen om zelf 20% verbetering te behalen. Hierin worden oa. neuromarketing, A/B testen, eye tracking, LAB Profile, kwalitatieve (product) content en klantreizen behandeld. Ook de zelf ontwikkelde kwaliteitstoets van E-Commerce platformen (ELAW-scan) wordt behandeld. Meten is namelijk essentieel om de doelstellingen te bereiken.

Erwin is al eerder te gast geweest en is als succesregisseur verbonden bij Colours (Lighthouse). Deze groep verbetert de resultaten van de klanten, waarbij ook de klant een actieve rol krijgt. In 2016 heeft deze aanpak bij de top 30 E-Commerce klanten een gemiddelde conversieverbetering van meer dan 20% laten zien.

De entree is zoals je gewend bent gratis.


Download hier de presentatie

Locatie
Adres
Muzerijk
Klarinetstraat 4
5402 BE
Uden
Aanvang
19:30 Zaal open
20:00 Begin van de avond